روغن نارگیل و جوش شیرین به منظور پوست صورت یک ترکیب معجزه آسا محسوب مـی شود کـه با سه بار درون هفته درون یک ماه متوجه مـیشوید

برای داشتن یک پوست فوق العاده زیبا و نرم حتما روزی دو بار آن را بشویید. یک لای بردار قوی برای لب و صورت بـه ویژهانی کـه بیرون از محیط خانـه هستند و در معرض آلودگی هوا و انواع باکتری ها. یک لای بردار قوی برای لب و صورت همـه ما مـی‌دانیم کـه در فروشگاه های لوازم بهداشتی مـی‌توانیم انواع شوینده های صورت را بیـابیم کـه احتمالا بـه پوست ما کمک کنند. خیلی از این محصولات مواد شیمـیایی و نگهدارنده دارند کـه برای پوست ما آسیب های جدی بـه بار مـی‌آورند بـه ویژه اگر درون دراز مدت آنـها را استفاده کنیم.

بنابراین قبل از خرید آنـها حتما مواد تشکلیل دهنده اش را بخوانید هر چند ممکن هست خیلی سر درنیـاورید. اما قبل از خرید شوینده های بهداشتی از شما خواهش مـی‌کنم این دستور را بخوانید به منظور دو هفته انجام دهید. اگر نتیجه ای کـه انتظار داشتید نگرفتید بعد بـه دنبال شوینده های بهداشتی باشید.

تمام آنچه کـه احتیـاج دارید روغن نارگیل اصل و جوش شیرین است. دقت کنید روغن نارگیل اصل سفید هست و کمـی سفت اصلا مایع و بی رنگ نیست. تمام روغن نارگیل هایی کـه به شکل مایع وجود دارند و بی رنگ هستند مطمئن باشید کـه ناخالصی دارند. بهترین

پیشنـهاد این هست که یک نارگیل بخرید و خودتان روغنش را بگیرید. هفته ای سه بار صورتتان را بـه روش زیر بشویید خودتان تاثیرش را بـه چشم مـی‌بینید تنـها حتما امتحان کنید. بعد از دو هفته پوستی بـه نرمـی و سفیدی ابریشم خواهید داشت.

جوش شیرین: خاصیت و متعادل کننده پی اچ پوس صورت دارد از جوش و آکنـه جلوگیری مـی‌کند و پوست صورت را شفاف و سفید مـی‌کند.

روغن نارگیل: درون تمام دنیـا روغن نارگیل بـه عنوان یک درمان معجزه آسا به منظور پوست و مو شناخته شده است. روغن نارگیل خاصیت آنتی باکتریـال دارد و برای مشکلات پوستی بسیـار توصیـه مـی‌شود. بعد از اینکه روغن نارگیل را با جوش شیرین مخلوط کردید خاصیت التهابی جوش شیرین از بین مـی‌رود و پوست صورت را بسیـار زیبا و نرم و روشن مـی‌کند.

دستور آن کاملا ساده است. یک قاشق سر خالی جوش شیرین را با یک قاشق سر خالی روغن نارگیل مخلوط کنید که تا حالت خمـیری یک دستی بـه دست بیـاید. آرایش صورت خود را پاک کنید که تا آلودگی روی آن نباشد. بعد این خمـیر را روی صورت خود بمالید بـه حالت دایره وار بـه مدت ۳ که تا ۵ دقیقه پوست صورت خود را با حرکات دایره وار ماساژ دهید. بـه خصوص گوشـه بینی کـه معمولا جوشـهای سرسیـاه دارد. بعد از ۵ دقیقه ماساژ صورت را با آب بشویید لازم نیست ماده شوینده بزنید. اب را بـه صورت بپاشید و به آرامـی بشویید. بعد بـه آرامـی صورت را خشک کنید. مقدار خیلی کم از روغن نارگیل را بـه صورتتان بمالید که تا خشک نشود. نگران نباشید خیلی زودجذب صورتتان مـی‌شود.

این کار را هفته ای سه بار انجام دهید و  بعد از یک ماه نتیجه اش را بـه ما نیز بگویید. چقدر درون صورت خود تغییر ایجاد شد. تنـها یک روز درون مـیان روزی ۵ دقیقه وقت بگذارید. اما نتیجه ای مـی‌گیرید کـه با هیچ کرم و یـا محصول آرایشی و بهداشتی گران قیمت قابل مقایسه نیست.

 لینک اصلی

: یک لای بردار قوی برای لب و صورت ، یک لای بردار قوی برای لب و صورت




[روغن نارگیل و جوش شیرین به منظور پوست صورت معجزه مـی کند - زل یک لای بردار قوی برای لب و صورت]

نویسنده و منبع: گندم | تاریخ انتشار: Sat, 14 Jul 2018 05:39:00 +0000